Segítség és kérdések
1. Hogyan érvényesíthetem a kedvezménykódot? / Miért nem működik?
A kód beírása után a kosárban szükséges a kódot megerősíteni. Az érvényesítés látható lesz a rendelésben még a véglegesítés előtt. A kódot teljes egészében kell másolni. A kedvezmények és akciók nem kombinálhatók. Ha éppen más akció is zajlik, a kosárban az a kedvezmény érvényesül, amely nagyobb értéket képvisel.
2. Ismét küldtök csomagokat?
Nem biztosítunk szolgáltatást a nem átvett csomagok újraküldésére. Kérjük, készítsen új rendelést a kívánt termékekhez.
3. Hol van a csomagom?
Miután elküldtük a rendelését, e-mailben megkapja a csomag nyomon követési számát, amellyel ellenőrizheti a csomag tartózkodási helyét. A szállítással kapcsolatos további információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítmányozóval.
4. Hol találok információkat a termék összetételéről és használatáról?
A termék kiválasztásakor weboldalunkon olvashat a termékekről, beleértve az összetevőket és a használati utasítást. Ezek az információk a terméken is megtalálhatók. A vitaminok címkéjének eltávolításával megtalálja az információkat több nyelven, beleértve a szlovákot.
5. Milyen fizetési módokat kínáltok?
Kétféle fizetési módot kínálunk: előre fizetés bankkártyával és utánvét.
6. Mikor lesz akció?
A közelgő akciókról szívesen tájékoztatunk a közösségi médiánkon. Kérjük, kövessen minket!
7. Kiknek ajánlottak a termékeink?
A termékeink nőknek, férfiaknak és 12 éves kortól gyermekeknek is megfelelőek. 4 éves kortól gyermekek számára a vitaminjaink az immunitás támogatására elérhetők. Kismamáknak és szoptató anyukáknak kínálunk vitaminokat a haj számára, valamint immunitást és emésztést támogató probiotikus vitaminokat.
8. Lehet több terméket kombinálni?
Igen, azonban javasoljuk, hogy ellenőrizze az egyes összetevők napi ajánlott adagját, amelyet napi szinten fogyaszt. Ha bármilyen betegségben szenved, vagy gyógyszereket szed, javasoljuk, hogy konzultáljon orvosával a használat megfelelősségéről.
9. Mi a különbség a gumivitamintabletták és a kapszulák között?
A kapszulák akkor ideálisak, ha komolyabb hajproblémával küzd. Több mint 10 aktív összetevőt tartalmaznak, amelyek segítik a haj minőségének javítását és megakadályozzák a haj töredezését. A gumicukor egy játékosabb módja a fogyasztásnak. Olyan vásárlóknak ajánljuk, akiknek nehézséget okoz a tabletták lenyelése. Az inozitol és kolin kombinációja segít megelőzni a túlzott hajhullást és támogatja a gyorsabb haj növekedést.
10. Megváltoztathatom a rendelésemet?
A megerősített rendelést már nem lehet módosítani. Ha a rendelés még nem lett elküldve, lemondhatjuk, és Ön új rendelést készíthet a kívánt termékekkel.
Ha nem találta meg a választ a kérdéseire, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk ügyfélszolgálatunkon e-mailben vagy telefonon.
A kód beírása után a kosárban szükséges a kódot megerősíteni. Az érvényesítés látható lesz a rendelésben még a véglegesítés előtt. A kódot teljes egészében kell másolni. A kedvezmények és akciók nem kombinálhatók. Ha éppen más akció is zajlik, a kosárban az a kedvezmény érvényesül, amely nagyobb értéket képvisel.
2. Ismét küldtök csomagokat?
Nem biztosítunk szolgáltatást a nem átvett csomagok újraküldésére. Kérjük, készítsen új rendelést a kívánt termékekhez.
3. Hol van a csomagom?
Miután elküldtük a rendelését, e-mailben megkapja a csomag nyomon követési számát, amellyel ellenőrizheti a csomag tartózkodási helyét. A szállítással kapcsolatos további információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítmányozóval.
4. Hol találok információkat a termék összetételéről és használatáról?
A termék kiválasztásakor weboldalunkon olvashat a termékekről, beleértve az összetevőket és a használati utasítást. Ezek az információk a terméken is megtalálhatók. A vitaminok címkéjének eltávolításával megtalálja az információkat több nyelven, beleértve a szlovákot.
5. Milyen fizetési módokat kínáltok?
Kétféle fizetési módot kínálunk: előre fizetés bankkártyával és utánvét.
6. Mikor lesz akció?
A közelgő akciókról szívesen tájékoztatunk a közösségi médiánkon. Kérjük, kövessen minket!
7. Kiknek ajánlottak a termékeink?
A termékeink nőknek, férfiaknak és 12 éves kortól gyermekeknek is megfelelőek. 4 éves kortól gyermekek számára a vitaminjaink az immunitás támogatására elérhetők. Kismamáknak és szoptató anyukáknak kínálunk vitaminokat a haj számára, valamint immunitást és emésztést támogató probiotikus vitaminokat.
8. Lehet több terméket kombinálni?
Igen, azonban javasoljuk, hogy ellenőrizze az egyes összetevők napi ajánlott adagját, amelyet napi szinten fogyaszt. Ha bármilyen betegségben szenved, vagy gyógyszereket szed, javasoljuk, hogy konzultáljon orvosával a használat megfelelősségéről.
9. Mi a különbség a gumivitamintabletták és a kapszulák között?
A kapszulák akkor ideálisak, ha komolyabb hajproblémával küzd. Több mint 10 aktív összetevőt tartalmaznak, amelyek segítik a haj minőségének javítását és megakadályozzák a haj töredezését. A gumicukor egy játékosabb módja a fogyasztásnak. Olyan vásárlóknak ajánljuk, akiknek nehézséget okoz a tabletták lenyelése. Az inozitol és kolin kombinációja segít megelőzni a túlzott hajhullást és támogatja a gyorsabb haj növekedést.
10. Megváltoztathatom a rendelésemet?
A megerősített rendelést már nem lehet módosítani. Ha a rendelés még nem lett elküldve, lemondhatjuk, és Ön új rendelést készíthet a kívánt termékekkel.
Ha nem találta meg a választ a kérdéseire, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk ügyfélszolgálatunkon e-mailben vagy telefonon.